counter create hit

مطالب مرتبط:

محرومیتِ کارگرانِ پروژه‌ایِ جنوب از حقوق قانونی/ غلبه گرانی و نداری بر زحمتکشان

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر آقاجری (فعال کارگری پروژه‌ای) خارج شدن مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از شمول قانون کار را یکی از مهمترین دلایلی می‌داند که موجب شده کارگران این مناطق که اکثریت قریب به اتفاق آنها کارگران فنی و متخصص هستند، از شرایط کاری خود ناراضی باشند. ...

کارگران صنایع لبنی پالود پنج ماه مزد معوقه طلبکارند

کارگران صنایع لبنی پالود پنج ماه مزد معوقه طلبکارند

دبیر اجرایی خانه کارگر نیشابور از تاخیر ۵ ماهه در پرداخت دستمزد حدود ۱۶۰ کارگر واحد تولیدی «پالود پارسیان» خبر داد. به گزارش ایلنا، محمد عمارلو گفت: شرکت صنایع لبنی پالود پ ...

پشت پرده حذف دستورهای USSD از تراکنش های مالی

امروزه تلفن همراه یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده است. یکی از امکاناتی که از طریق بانکداری الکترونیک در اختیار ما قرار گرفته است استفاده از کدهای ussd بر روی تلفن همراه است که از طریق آن و بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی گوشی تلف ...

آلوده شدن ۷۴۰۰ وب سایت به ویروس استخراج بیت کوین

آلوده شدن ۷۴۰۰ وب سایت به ویروس استخراج بیت کوین

مجرمان اینترنتی با قرار دادن ویروسی در ۷۴۰۰ وب سایت در سراسر جهان، کنترل رایانه های کاربران مبتلا را به دست گرفتند و پول مجازی استخراج کردند. به گزارش مهر به نقل از میل آنلاین، هکرها هزاران وب سایت دولتی انگلیس را هک کرده اند تا بتوانند پو ...

کسبه پلاسکو بار دیگر تجمع کردند

کسبه پلاسکو بار دیگر تجمع کردند

کسبه پلاسکو بار دیگر برای احقاق حقوق خود و در اعتراض به اقدامات بنیاد مستضعفان در برابر ساختمان فروریخته پلاسکو تجمع کردند. به گزارش خبرنگار ایلنا، سعیدی (عضو هیات امنا ...

آثار مخرب پیشرفت تکنولوژی بر کودکان

بازی های کامپیوتری، تبلت، پلی استیشن و ایکس باکس در کنار آپارتمان های کوچک و بدون حیاط تمام آن چیزی است که کودکان امروزی را در خانه نگه می دارد و از طبیعت محروم می کند. این اتفاق که گاهی اجتناب ناپذیر هم ...

قابلیت جدید اینستاگرام برای حفظ حریم شخصی کاربران

قابلیت جدید اینستاگرام برای حفظ حریم شخصی کاربران

اینستاگرام از این پس به منظور ارتقاء و حفظ حریم شخصی کاربرانش، گرفتن اسکرین شات از استوری‌های کاربران را به آنها گزارش می‌دهد. به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، استوری‌های اینستاگرام این قابلیت را به کاربران می‌دهد تا در طول مدت یک شبانه رو ...

ضعف امنیتی در اسکایپ

ضعف امنیتی در اسکایپ

ضعف امنیتی و آسیب‌پذیری جدیدی در اپلیکیشن اسکایپ کشف شده که این امکان را به هکرها می‌دهد تا به رایانه شخص قربانی نفوذ کرده و اطلاعاتشان را به سرقت ببرند. به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت زد دی نت، مدت‌هاست که بحث بر سر آسیب‌پذیری و حفره‌های امنیتی اسپک ...

انقلاب هدست مجیک لیپ، جایگزین موبایل و کامپیوتر

مجیک لیپ یکی از مشهورترین و البته مرموز‌ترین استارت‌آپ‌های واقعیت مجازی است که هرچندبعد از دو سال هنوز محصولی وارد بازار نکرده اما سرمایه‌گذاران متعددی روی موفقیت آن حساب کرده‌اند. بسیاری می‌گویند با حضور محصول این شرکت آغاز فصل جدیدی است که در آن دیگر از گوشی تلفن خبر ...

بالا رفتن از پله، موثر در کاهش فشار خون پس از یائسگی

بالا رفتن از پله، موثر در کاهش فشار خون پس از یائسگی

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از پایگاه اینترنتی یورک الرت، زنان پس از یائسگی دچار کمبود هورمون استروژن هستند و در نتیجه در برابر ابتلا به مشکلات عروقی و عضلانی آسیب پذیرترند. براساس این گزارش، اما بالا رفتن از پله در واقع باعث می شود که این زنان بدون ن ...

آموزش: چگونه یک طرح بازاریابی بنویسیم؟

آموزش: چگونه یک طرح بازاریابی بنویسیم؟

طرح بازاریابی (مارکتینگ پلن)، سندی جامع است که کلیه ی تبلیغات تجاری و فعالیت های بازاریابی یک شرکت را برای سال های آینده مشخص می کند. به علاوه طرح بازاریابی، موقعیت فعلی بازاریابی یک کسب وکار، بازار هدف و استراتژی هایی که برای رسیدن به اهداف مشخص اعمال می شوند ...

ناسا هواپیمایی با بال های تاشو آزمایش می کند

ناسا مشغول آزمایش هواپیمایی با بال های تاشو است. بال های هواپیما از موادی نوین و بسیار سبک ساخته می شوند. به گزارش تجارت نیوز، این پروازهای آزمایشی در مرکزی تحق ...

فعالیت ۳۰۰۰ استارتاپ در کشور

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از فعالیت ۳۰۰۰ استارت‌آپ در کشور خبر داد. حسین اسفهبدی - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی - د ...

تصاویری از گوشی جدید هواوی میت SE با دوربین دوگانه منتشر شد

با توجه به تصاویر پنل پشتی می توانیم دوربین اصلی دوگانه ای را ببینیم که برخلاف دیگر مدل های هواوی به یکدیگر چسبیده هستند. نوشته تصاویری از گوشی جدید هواوی میت SE با دوربین دوگانه منتشر شد اولین بار در موبایل و کامپیوتر پدیدار شد. ...

بهترین پاور بانک های ۲۰۱۸ : کدام شارژر همراه کارایی بهتری دارد؟

مطلب بهترین پاور بانک های ۲۰۱۸ : کدام شارژر همراه کارایی بهتری دارد؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ برخی از وسایل الکترونیکی باتری های قدرتمندی ندارند و از ا ...

جامعه کارگری بیشترین ضربه را از دولت آقای روحانی خورده‌/مقابل مجلس تجمع می‌کنیم

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: ارسال چنین پیشنهاداتی از سوی دولت و تایید آن‌ها از سوی نمایندگان مردم در خانه ملت، قطعا موجب اعتراضات بسیار زیادی از جانب کارگران خواهد‌‌‌ شد. این اقدا ...

آموزش: چگونه برنامه بازاریابی نوشتن?

آموزش: چگونه یک طرح بازاریابی بنویسیم؟

طرح بازاریابی (marketing plan) سند است که شامل تمام تبلیغات تجاری و بازاریابی فعالیت های این شرکت برای چالش بعدی. در علاوه بر این به برنامه بازاریابی است. موقعیت فعلی بازاریابی کسب و کار و غیره. بازار هدف و استراتژی برای رسیدن به اهداف خاص اقدامات شرح داده شده طرح بازاریابی با شناسایی نیازهای مشتری از طریق تحقیقات بازار شروع به کمک در فرآیندهای مانند کنترل و تجزیه و تحلیل وضعیت در بازار است. برنامه عملیات و بودجه و پیش بینی استراتژی های فروش و پیش بینی های مالی است. توضیح می دهد که به پلیس چگونه می تواند این نیازها با سودآوری و قابل قبول اصلاحات. این طرح ممکن است برای ارائه یک محصول کاملا جدید و یا تغییر برنامه بازاریابی به زمان راه اندازی و یا به عنوان بخشی از کسب و کار استفاده می شود با توجه به اطلاعات مورد نیاز خط گذشت الزامات طرح بازاریابی به پنج گروه تقسیم می شوند ۱ - صورتهای مالی: 'این بخش از حسابداری اداری و سایر هزینه های مالی تحقیق می آید در دستی ۲ - اطلاعات محصول: اطلاعات و برآورد از تولید و هزینه داده های توزیع و فروش: اطلاعات و برآورد, فروش, بسته بندی, توزیع, روابط عمومی ۴ - اطلاعات تجاری, تبلیغات و توسعه فروش: اطلاعات و برآورد, بخش, ترتیب ۵ - اطلاعات بازار: نتایج جستجو وزوز []طرح اولیه نوشتن شناس یک طرح بازاریابی درست و قابل اعتماد و استناد ، این مستلزم این است که خود را در زمینه های زیر را تکمیل کنید توجه داشته باشید:شناسایی اهداف و ریزشی باید اهداف بازاریابی به اهداف نهایی از کسب و کار شما نیست باید مشخص شود. برای مثال اگر هدف این است که به سفید ، برای رسیدن به رشد پنج درصد است، هدف گذاری شما برای بخش بازاریابی چه خواهد بود؟ افزایش تعداد مشتریان؟ افزایش فروش کل؟ p تجربه و تحلیل فرصت ها و تهدیدات و نقاط ضعف و قوت کسب وکارتان (S.W.O.T) به شما کمک می کند بینشی واقعی نسبت به اهدافتان به دست آورید. به یاد داشته باشید که اهداف تعیین شده باید مشخص و واضح، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی و دارای زمان بندی مشخصی باشند.تحقیقات بازاربسیاری از کسب وکارهای کوچک، از تحقیقات و تجزیه وتحلیل بازار هدف چشم پوشی می کنند، زیرا فکر می کنند باید هزینه ی زیادی برای این عملیات بپردازند. ولی این سرمایه گذاری اولیه، یکی از مهم ترین گام های پیشرفت کسب وکار شما است. هدف این است که درک کنید مشتریان شما چه افرادی هستند و کجا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. این موضوع تقسیم بندی بازار نامیده می شود یکی از اهداف اصلی تحقیقات بازار، تعیین مناطق تمرکز بازاریابی است. مشتریان خود را به طور واضح تعریف کنید و بر این اساس، اولویت های جغرافیایی فعالیت هایتان را پیدا کنید.تاکتیک ها و استراتژی هاچگونه می خواهید برنامه های بازاریابی خود را اجرایی کنید؟ در مرحله ی اول، به این سؤالات پاسخ دهید:جایگاه کسب وکار شما در برابر سایر رقبا چیست؟کدام بازار هدف، مشتریان بالقوه ی بیشتری را در دسترس شما قرار می دهد؟چه پیشنهاداتی برای مشتریان بالقوه دارید و آن ها را چگونه قیمت گذاری می کنید؟پاسخ این پرسش ها، حدود و اصول استراتژی های بازاریابی را نشان می دهد. استراتژی های شما باید گسترده و انعطاف پذیر باشند، به طوری که بتوانید تاکتیک های خاصی را برای عملی کردن آن ها در نظر بگیرید. مثلاً «آگهی از برند» یا ارائه ی «خدمات پس از فروش» استراتژی های بازاریابی به شمار می روند، اما تاکتیک ها، فعالیت ها و برنامه هایی هستند که در راستای تحقق استراتژی ها تنظیم می شوند []مراحل توسعه ی طرح بازاریابیتألیف و توسعه ی یک طرح بازاریابی خوب، به رشد کسب وکار شما کمک می کند، زیرا هم مشتریان هدف شما را تعریف می کند و هم راه جذب و حفظ آنان را برایتان روشن می کند. در حقیقت طرح بازاریابی، نقشه ی راهی است که به شما کمک می کند مشتریان زیادی به دست آورید و تا حد زیادی پیشرفت شرکتتان را تسریع کنید. شما با استفاده از الگویی که در ادامه ی مطلب ذکر می کنیم، می توانید ۱۵ بخش کلیدی طرحتان را کامل کنید:۱- خلاصه اجرایییک نمای کلی از طرح بازاریابی تان را بنویسید و در آن اهداف نهایی، تاریخ فعالیت های مختلف، مسئولیت اعضای تیم و مشاوران و شرح مختصر مراحل اجرایی را قید کنید. گرچه خلاصه ی اجرایی باید در ابتدای طرح آورده شود، ولی می توانید این قسمت را پس از پایان سایر بخش ها و مشخص شدن خط مشی های اصلی کامل و اصلاح کنید.۲- مشتریان هدفدر این بخش مشتریان هدف خود را تعریف کنید، یعنی ویژگی های دموگرافیک (نظیر سن، جنسیت)، مشخصات روان شناختی (مثلاً منافع آن ها) و نیازهای دقیق آن ها را در رابطه با محصولات / خدماتی که ارائه می دهید، مشخص کنید اگر مشتریان هدف به خوبی و وضوح تعریف شده باشند، تبلیغات دقیق تر و مؤثرتری خواهید داشت، زیرا بهتر می توانید به زبان مشتریان بالقوه حرف بزنید.۳- ویژگی های متمایز محصولیکی از مهم ترین بخش های طرح بازاریابی، ویژگی های متمایز محصول یا USP است که شرکت شما را از رقبا متمایز می کند. توجه داشته باشید که USP صرفاً نشانگر قیمت مناسب محصول نیست، بلکه مجموعه ای از ویژگی های نظیر کیفیت، پشتیبانی، ارسال و سایر مزایایی است که باعث می شود مشتری بجای خرید کردن از سایر برندها، محصولات و خدمات شما را انتخاب کند. شما بعداً این ویژگی ها را با دقت و ظرافت در تبلیغات خود ذکر می کنید.۴- استراتژی قیمت گذاری و موقعیتاستراتژی قیمت گذاری محصولات شما، باید با جایگاه شرکتتان هماهنگ باشد. برای مثال اگر می خواهید شرکتتان به عنوان یکی از برترین برندهای این صنعت شناخته شود، قیمت های بسیار پایین ممکن است مشتریان را مشکوک یا گمراه کند در این قسمت، باید موقعیت و جایگاه برندتان را در بازار و صنعت مشخص کنید و استراتژی قیمت گذاری خود را برمبنای پشتیبانی و پوشش این جایگاه، تعیین کنید.۵- برنامه ی توزیعطرح توزیع شیوه ی خرید مشتریان از شما را با جزئیات توضیح می دهد. برای مثال، آیا مشتریان مستقیماً از وب سایت شما خرید می کنند؟ یا برای خرید محصولاتتان باید به خرده فروشی ها و توزیع کنندگان دیگری مراجعه کنند به همه ی راه هایی که به شما امکان می دهد به مشتریان دسترسی داشته باشید فکر کنید و آن ها را در طرح خود بنویسید.۶- پیشنهادات ویژهپیشنهادات ویژه، تسهیلاتی است که شما برای جذب مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی (یا ازدست رفته) خود ارائه می کنید. تست رایگان محصول، ضمانت بازگشت پول، بسته های ترکیبی محصولات و تخفیفات، نمونه هایی از پیشنهادات ویژه هستند. شاید کسب وکار شما لزوماً به چنین پیشنهاداتی نیاز نداشته باشد، ولی استفاده از این استراتژی ها باعث می شود مشتریان پایه شما سریع تر افزایش پیدا کنند.۷- مواد بازاریابیمارکتینگ متریال، همه ی ابزارها و روش هایی هستند که برای پروموت کردن کسب وکارتان بین مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه مورداستفاده قرار می دهید. برخی از این ابزارها عبارت اند از وب سایت، بروشورهای چاپی، کارت های ویزیت (بیزنس کارت ها) و کاتالوگ ها بررسی کنید که چه مواردی را قبلاً اجرا کرده اید و چه گزینه های جدیدی را می خواهید به فهرست خود اضافه کنید ۸- استراتژی گسترش فروشبخش توسعه ی فروش (پروموشن) یکی از مهم ترین بخش های طرح بازاریابی شما است که به صورت تفصیلی توضیح می دهد شما چگونه به مشتریان جدید خواهید رسید برخی از تاکتیک های معرفی محصول عبارت اند از: تبلیغات تلویزیونی، سمینارها، آگهی در مطبوعات، تبلیغات آنلاین و رویدادهای بازاریابی. بررسی کنید که کدام یک از این گزینه ها باعث می شوند دسترسی بیشتری به مشتریان هدف داشته باشید.۹- استراتژی بازاریابی آنلایناین روزها اکثر مشتریان برای پیدا کردن محصولات، بررسی مشخصات و خرید کالاها، از اینترنت استفاده می کنند. یک استراتژی بازاریابی آنلاین مناسب به شما کمک می کند مشتریان بیشتری جذب کنید و مزیتی رقابتی به دست آورید. چهار جزء کلیدی استراتژی آنلاین، عبارت اند از:[]استراتژی کلمات کلیدی: سعی کنید همه ی واژه های کلیدی که به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کنند را شناسایی کنید.استراتژی بهینه سازی موتور جستجو: وب سایت خود را مرتباً به روزرسانی کنید تا کلمات کلیدی موردنظرتان، بهتر دیده شوند.استراتژی تبلیغات آنلاین غیر رایگان: کلیه ی برنامه های تبلیغاتی آنلاینی را که به شما کمک می کنند به مجموعه ی مشتریان هدف دسترسی پیدا کنید، بنویسید.استراتژی رسانه های اجتماعی: بنویسید که چگونه می خواهید از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتریان استفاده کنید.۱۰- استراتژی نرخ تبدیلتکنیک هایی که شما برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان ثابت آینده به کار می گیرید، استراتژی های تبدیل نام دارند. به عنوان مثال، بهبود اسکریپت های فروش می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد، یا نمایش نظرات مشتریان سابق که از خدمات شما راضی بوده اند، تقریباً همیشه نرخ تبدیل و فروش را بالا می برد.۱۱- مشارکت و همکاریمشارکت و همکاری در بازاریابی، توافقاتی شما با شرکت ها و سازمان ها دیگر در راستای افزایش فروش متقابل است. برای مثال اگر شما فروشنده ی سیم های گیتار هستید، همکاری با یک تولیدکننده یا سازنده ی گیتار که در حال حاضر از هزاران مشتری برخوردار است (و احتمالاً به سیم های جایگزین نیازمند خواهد بود)، استراتژی بسیار سودآوری است به همه ی اقلام و خدماتی که مشتریان قبل، بعد یا هم زمان با محصولات شما استفاده می کنند فکر کنید. بسیاری از شرکت هایی که این محصولات و خدمات را می فروشند، می توانند شرکای خوبی برای شما باشند. اسامی این شرکت ها را در طرح بازاریابی خود بنویسید و به یاد داشته باشید که با آن ها تماس بگیرید.۱۲- استراتژی ارجاعاتیک برنامه ی مؤثر و قوی ارجاعات مشتری احتمال موفقیت شما را بسیار بیشتر می کند. به عنوان مثال اگر هر یک از مشتریان، محصولات شما را به یک فرد دیگر معرفی کند، پایه ی مشتریانتان به طور مداوم رشد می کند بااین حال چنین رشد بالایی زیاد محتمل نیست، مگر اینکه یک استراتژی رسمی داشته باشید. به عنوان مثال جوایز یا امتیازاتی را برای مشتریانی که شما را به دیگران معرفی می کنند، در نظر بگیرید. درهرصورت، استراتژی خود را برای تشویق مشتریان، در این بخش بنویسید.۱۳- استراتژی افزایش قیمت معاملاتگرچه هدف اصلی شما از ارتباط برقرار کردن با مشتریان بالقوه، ثبات و امنیت فروش آتی است، ولی نباید قیمت معاملات را نادیده بگیرید قیمت یا هزینه ی معامله، یعنی پولی که مشتریان در زمان خرید به شما پرداخت می کنند، نقش مهمی در موفقیت شما بازی می کند. به عنوان مثال اگر متوسط هزینه ی تراکنش های مشتریان شما هزار تومان و متوسط هزینه ی تراکنش های رقیبتان ۱۵۰۰ تومان باشد، آن ها به ازای هر مشتری درآمدزایی و سودآوری بیشتری خواهند داشت. درنتیجه می توانند این سود را روی بخش تبلیغات خود سرمایه گذاری کنند و سهم شما را از بازار کاهش دهند چگونه می توانید هزینه ی معاملات را افزایش دهید؟ با افزایش قیمت محصولات؟ فروش بسته های ترکیبی محصولات؟ هر استراتژی خاصی را که به ذهنتان می رسد یادداشت کنید.۱۴- استراتژی حفظ مشتریاناغلب سازمان ها همه ی انرژی و وقتشان را روی جذب مشتریان جدید سرمایه گذاری می کنند، نه فروش بیشتر به مشتریان فعلی. ولی شما با استفاده از استراتژی های حفظ نظیر خبرنامه ها و برنامه های جلب وفاداری مشتری، می توانید در طول زمان فروش بیشتری به مشتریان فعلیتان داشته باشید و درآمد و سودتان را افزایش دهید.۱۵- پیش بینی های مالیدر آخرین بخش از طرح بازاریابی، همه ی هزینه ها و اطلاعات مالی بازاریابی خود را بنویسید. به عنوان مثال، هزینه هایی که باید برای تبلیغات بپردازید و درآمد احتمالی ناشی از فروش مشتریانی که با این تبلیغات جذب می کنید را یادداشت کنید. به همین ترتیب موازنه ی مالی استراتژی حفظ مشتریان را برآورد کنید گرچه پیش بینی های مالی شما ۱۰۰ درصد دقیق نخواهند بود، ولی می توانید با توجه به این نتایج پی ببرید که چه هزینه ها و استراتژی هایی، بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. همچنین این با کمک این پیش بینی ها، می توانید هدف گذاری های بهتری برای شرکتتان داشته باشید تکمیل هر یک از این ۱۵ بخش، به تحقیق، تلاش و دقت نیاز دارد. اما زمانی که طرح بازاریابی شرکتتان را به خوبی توسعه دادید، متوجه می شوید که چه تأثیر ارزشمندی روی فروش و سود شما خواهد داشت.بیشتر بخوانید: درس های بازاریابی رویداد پرتاب فالکون هوی آموزش بازاریابی: تحلیل سودآوری مشتری معرفی کتاب هایی در رابطه با بازاریابی محتوا افزایش فروش با روش بازاریابی میکرو اینفلوئنسرها درس هایی از بازسازی برند در شرکت های موفق جهان