counter create hit

مطالب مرتبط:

پیگیری ویژه برای درمان قربانی اسیدپاشی تبریز

گفت وگوی روزنامه «شهروند» با پزشکی که داوطلبانه وضع درمانی قربانی اسیدپاشی در تبریز را پیگیری می کند را می خوانید.

کابینه انگلیس امروز درباره سوریه تصمیم می گیرد

نخست وزیر انگلیس امروز (پنجشنبه) نشستی فوق العاده با وزرای کابینه درباره تحولات سوریه خواهد داشت گزارش رسانه ها حاکی از آن است که نتیجه این رایزنی به مداخله نظامی لندن در واکنش به حمله شیمیایی ادعایی در سوریه منجر خواهد شد. ...

برخورد قانونی با خریداران و فروشندگان دلار با قیمت بیش از ۴۲۰۰ تومان

مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی گفت: اعمال قیمت ۴۲۰۰ تومان برای دلار ، الزام قانونی است و با هر فرد که اقدام به خرید و فروش غیر قانونی ارز نماید برخورد قانونی صورت می پذیرد. ...

ترافیک در جاده کندوان نیمه سنگین است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان نیمه سنگین است.

میزان ارز دانشجویی مشخص شد

بانک مرکزی در تازه ترین اطلاعیه خود جزئیات جدیدی از یکسان سازی نرخ ارز و تامین ارز دانشجویی منتشر کرد.

قراردادهای فاینانس بر مبنای نرخ 4200 تومان انجام می شود

بانک مرکزی اعلام کرد  تمام پرداخت های مربوط به قراردادهای فاینانس (اعم از پیش پرداخت، بازپرداخت هزینه ها و غیره) از این تاریخ بر اساس نرخ جدید (در حال حاضر بر مبنای هر دلار 42000 ریال یا معادل آن به سایر ارزها) انجام خواهد شد. ...

مدل جدید برای توزیع دلار 4200 تومانی

مدل جدید برای توزیع دلار 4200 تومانی

 به گزارش جهان نیوز، درباره علت تاخیر در توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: در توزیع ارز مدلی در حال اجرا است و بدون دلیل به کسی ارز فروخته نمی شود. وی افزود: ارز سرمایه ملی است و باید حساب و کتاب داشته باشد به همین منظور هدف گیری ما این است که ب ...

کارتر: ترامپ نباید به سمت تسلیحات اتمی برود

رئیس جمهوری سابق آمریکا با اشاره به سابقه فعالیتش در زمینه صلح هشدار داد دونالد ترامپ باید از هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه یا سایر کشورهای درگیر خودداری کند و به هیچ قیمتی دست به یک حمله هسته ای نزند. ...

پاسخ تند امیرمهدی ژوله به سیروان خسروی

امیرمهدی ژوله در جواب سیروان خسروی نوشت: «ما رای دادیم که بتوانیم انتقاد کنیم. بتوانیم مراقبت کنیم، تذکر بدهیم، موأخذه کنیم و اصلا پشیمان بشویم.»

شرکت های سوءاستفاده گر! با همان سرعت که قیمت ها را بالا بردید، باید قیمت ها را متناسب با دلار ٤٢٠٠ تومانی کنید/ باید قیمت خودرو های وارداتی به شدت کاهش یابد/ دیگر دلیلی برای رشد نجومی قیمت ها ...

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و كارشناس صنعت خودرو گفت: با توجه به سابقه شرکت های واردکننده خودرو در نقض حقوق مصرف کنندگان، سازمان های مسوول به ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید بر کاهش و واقعی سازی نرخ خودروهای وارداتی نظارت کنند. ...

احداث ۱۲۰۰ کیلومتر آزادراه در سال

احداث ۱۲۰۰ کیلومتر آزادراه در سال

به گزارش جهان نیوز، خیرالله خادمی در حاشیه جلسه بررسی راه های استان لرستان اظهار کرد: از ۳۶ هزار کیلومترمربعی که به عنوان جاده های جریانی کشور هستند، ۱۷ هزار کیلومتر به صورت بزرگراه و ۲۴۰۰ کیلومتر به صورت آزادراه است.    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: لازم ا ...

بازار طلا در انتظار ارزانی

محمد کشتی آرای اظهار کرد: امروز با توجه به وفات بازار بزرگ تهران تعطیل بود، اما از دیروز با توجه به تنش های سیاسی خاورمیانه و منطقه شاهد افزایش قیمت اونس جهانی طلا بوده ایم. ...

شرکت نفتی هندی ۵۰۰ میلیون یورو به ایران بدهکار است

رئیس شرکت آناند اعلام کرد: شرکت نفتی اسار هند به رغم پرداخت ۲ میلیارد یورو به عنوان بدهی های نفتی هنوز ۵۰۰ میلیون یورو به ایران بدهکار است.

شاهکار جدید صدا و سیما: سانسور سگ!

شاهکار جدید صداوسیما! در چند روز اخير فیلمی در شبکه نمایش گذاشته بود که کلا سگ در آن سانسور شده بود، دو سه جا هم بالاجبار نشونش دادن که صداش میزدن"حیوون"! ...

کاخ سفید: ترامپ تصمیم نهایی درباره سوریه نگرفته

به دنبال برگزاری نشست شورای امنیتی ملی آمریکا با حضور رئیس جمهور این کشور، کاخ سفید اعلام کرده که دونالد ترامپ درباره سوریه تصمیم نهایی خود را نگرفته است. ...

تاریخی برای فیلتر تلگرام اعلام نشده است

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: نه تنها هنوز تصمیمی برای فیلتر تلگرام گرفته نشده است، بلکه تاریخی هم برای آن اعلام نشده است.

صفحه اصلی بر اساس زندگی/ زیرساخت های کشور فرسوده

۲۰۰هواپیما با عمر بالای۲۰سال/ زیرساختهای حمل ونقل کشور فرسوده است

... هفدهم کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل در یک قرارداد زمانی که خبری از سقوط یک هواپیما همزمان با سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در این کنفرانس منتشر شد . وزیر از سخنان خود ادامه داد: با اشاره به پیامدهای اجتماعی مشکلات حمل و نقل در کشور بحث و گفتگو در وسایل حمل و نقل در کشور ما به مسائل اقتصادی گره خورده است. ما هنوز قادر به این است که یک اجماع در این زمینه به نتیجه کنترل پیامدهای اجتماعی گسترده ای مرتبط با مشکلات حمل و نقل. مشکلات آنها حل ساده نیست. نوشته شده با اشاره به مسئله کلیدی در پایتخت گفت: ما در شهرستانها با تمام مسئله اساسی شکاف. سر از این سایت به عنوان امکان پذیر است و صحبت در گام دوم این است که سازگار با محل در شهرستانها. این بحث از نام های بزرگ. اگر ما توانایی به کیفیت زندگی در شهرها یک چالش نگاه به ریشه این چالش تحرک است و امکان کنترل در شهر و حومه آن و همچنین یکپارچه حمل و نقل بازگشت. وزیر راه و شهرسازی گفت که نظریه حمل و نقل در کشور مطرح شده اما گاه به گاه سمت اجرایی که گفت: ما در زمینه حمل و نقل از لحاظ تئوری بحث مطرح شده است اما ما نمی جنبه با اشاره به این اتحادیه است. در ایران توسعه شهری موبیلیتی به دور از یکدیگر پیش می روند.  او زیر ساخت های حمل و نقل در کشور را فرسوده خواند و ادامه داد: چه در بستر شهری و چه برون شهری زیر ساخت های حمل و نقل ما فرسوده است. ما در بحث جاده ها، حوزه ریلی و ناوگان هوایی با مشکل زیرساخت و نگه داری مواجهیم و این مسئله غیر قابل قبول است. در ناوگان هوایی ما ۲۰۰ هواپیمای فرسوده با عمر بالای ۲۰سال فعالیت می کنند آخوندی نیاز کشور در حوزه حمل و نقل هوایی را ۵۰۰ هواپیما اعلام کرد و گفت: ما در حوزه ناوگان هوایی به ۵۰۰ هواپیما نیاز داریم. امروز در ناوگان هوایی ما ۲۰۰ هواپیمای فرسوده با عمر بالای ۲۰سال فعالیت می کنند که ممکن است هر لحظه دچار مشکل شوند. هرچند مشکل فرسودگی فقط مختص به ناوگان هوایی نیست و در سیستم جاده ای و ریلی نیز همین معضل گریبانگیر ما است. اگر بخواهیم در یک دوره ۵ ساله به یک میانگین برسیم به بودجه ای ۲۸ میلیارد دلاری نیازمندیم که این رقم امروز وجود ندارد. بودجه لازم جهت نوسازی ناوگان هوایی ۵۰ میلیارد دلار است وزیر راه و شهرسازی بودجه لازم جهت نوسازی ناوگان هوایی را ۵۰ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: ما برای بازسازی ناوگان هوایی به ۵۰ میلیارد دلار بودجه نیازمندیم این در حالی است که کل بودجه کشور ۱۰۰ میلیارد دلار است. او تاکید کرد: با شیوه و روند فعلی که قیمت بلیت ها واقعی نیستند و بیشتر هزینه های حمل و نقل عمومی از طریق سوبسیدهای دولتی تامین می شود، نه در حوزه ناوگان هوایی، نه در حوزه ناوگان زمینی امکان توسعه نداریم و حتی امکان نگهداری سالانه را نیز نخواهیم داشت. حدود ۲۱۷ هزار کیلومتر راه داریم که ارزش آن ها بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان می رسد. اگر بخواهیم هزینه نگهداری آن ها را در نظر بگیریم، باید سالانه ۸ هزار میلیارد تومان در راهداری داشته باشیم. در حالی که بودجه واقعی ما کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان است. میزان وابستگی حمل و نقل به بودجه عمومی کمرشکن است او حمل و نقل را نیازمند یک جراحی اقتصادی وابسته به نظام سیاسی دانست و گفت:  میزان وابستگی حمل و نقل به بودجه عمومی کمرشکن است. ما اقتصادی را پایه گذاری کردیم که درونش هیچ نقطه اتکایی نداریم. با توجه به ارقامی که آقای پورسید آقایی مطرح کردند هیچ امکانی برای توسعه ناوگان حمل و نقل نداریم. اگر وارد بحث های اقتصادی نشویم راه به جایی نخواهیم برد. نمی خواهم بگویم به یک باره قیمت حمل و نقل درون شهری را واقعی کنیم چون می دانم این موضوع بدون عوارض اجتماعی نیست اما اگر بخواهیم حمل و نقل درون شهری تهران را از خودرو محور به ریل محور تغییر دهیم نیازمند بودجه سالانه ۱۰ میلیاردی برای مترو هستیم. آخوندی گفتگوی شفاف میان دولت و مجلس در حوزه حمل و نقل را خواستار شد و گفت: بودجه توسعه حمل و نقل یا باید از دریچه مالیات تامین شود یا نفت و یا بهره برداری از بودجه عمومی. به عنوان مثال اگر ما بخواهیم قطار سریع السیر را به فرودگاه امام برسانیم نیازمند بودجه چند میلیارد دلاری هستیم که امروز این مبلغ وجود ندارد. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعریف پروژه ها تی او دی در سی شهر کشور از جمله تهران گفت: ما برنامه تی او دی را برای سی شهر در نظر گرفتیم و قرار است ۵ شهر را زودتر شروع کنیم. به عنوان مثال تهران با ۱۳ میلیون جمعیت نیازمند ایستگاه های متعددی است. ما باید حمل و نقل را از خودرو محوری به ریل محوری تغییر دهیم و در این بحث استفاده از مترو بسیار گران تمام می شود. به همین دلیل است که زودتر باید سراغ تراموا برویم. او با اشاره به آن که حوزه حمل و نقل شهری و برون شهری را جدا نمی داند، گفت: از نظر من حمل نقل شهری و برون شهری حوزه هایی جداگانه نیست. اقدامات خوبی با شهرداری در این زمینه در حال انجام است. ما باید با یک نگرش و پارادایم واحد به سمت توسعه حمل و نقل برویم. توسعه ای که موبیلیتی و روان شهر را به جای کالبد شهر در اولویت دارد.